DESCOBRINT LA PRIMAVERA


La manipulació i l’experimentació amb diferents materials de la vida quotidiana afavoreixen la construcció de les primeres relacions causals que els orienten en els seus comportaments d’exploració de l’entorn i a prendre decisions més adequades.

La llar obre les portes a la primavera deixant la taula d'experimentació repleta de colors i fregàncies.  Juntament amb la col·laboració de les famílies els infants han pogut mirar, tocar, explorar diferents flors, fulles, plantes. 

 Algunes flors de la taula.

Els infants descobrint la taula de la primavera


 Mirades, expressions, accions on es percep la      curiositat dels infants vers la descoberta d'alguna cosa nova, diferent i viva.


 Flors que deixen empremta.


Acabem la publicació amb una cita de Loris Malaguzzi:
L’experiència ens confirma que els infants necessiten molta llibertat per indagar, provar, equivocar-se i corregir. Per triar on i amb qui volen invertir la seva curiositat, les seves emocions; per apreciar els infinits recursos de les mans, de la vista, de l’oïda, de les formes, dels sons i dels colors.














 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ESPAI D'APRENENTATGE: TAULA DE LA TARDOR

COM ES VIUEN ELS PRIMERS DIES DE CURS A LA LLAR D'INFANTS?

CONTACTE AMB LA NATURA